Harrington - Reisverslag uit Harrington, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Harrington - Reisverslag uit Harrington, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Harrington

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 Januari 2016 | Australië, Harrington

Harrington

Als je al zoveel hebt meegemaakt de afgelopen weken dan wordt het nu toch minder. Het ruige landschap is verdwenen. Wel veel staatsbossen maar nu met veel al de zelfde bomen. Geen regenwoud meer wat ik zo mooi vind.
Bij Kelsey zijn we gaan ontbijten bij de mac maar het was al 11.00 uur dus het ontbijt was al geweest. Dus gelijk maar gestart met een Aussie bbq black angus burger. Is ook lekker haha. Toen op naar port Macquarie weer die Uggs zoeken en weeeeer niet gevonden. We zijn er nu klaar mee, we halen ze nog in Sydney. Daar weten we ze te vinden. Het stadje was trouwens erg leuk, veel winkels en natuurlijk een overdekt winkel centrum waar de airco zo hard staat dat je binnen bijna een jas aan moet in plaats van buiten.
De Aussie cap is ook gevonden dus konden we verder. Tot Taree zouden we gaan. Vlak daar voor zagen we een Reklame van een Big4 camping. Die zijn we maar gevolgd en zo in Harrington beland.
Een drukke familie camping met meerdere zwembaden. Het strand(je) was ook snel gevonden maar na al wat we gezien hebben kreeg deze net aan een zesje. Voor het eerst dat het tegen viel. De chinees aan de overkant doet hier goede zaken. Wij hebben ook weer voor twee dagen te eten. Heerlijk!
Morgen even het gas er op. Huntervalley. Er gaan vast weer mensen jaloers worden want we zijn van plan daar in de boeroemde wijngaarden een wijntje te gaan proeven. Cheers!