Ballina dag2 - Reisverslag uit Ballina, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Ballina dag2 - Reisverslag uit Ballina, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Ballina dag2

Blijf op de hoogte en volg Anneke

19 Januari 2016 | Australië, Ballina

Ballina dag 2

Heerlijk uitgeslapen tot wel 8 uur! De zon scheen al weer als een malle.
Dus relaxed een beetje gelezen in de schaduw. Rond half 12 stapten we weer in de Volkswagen om even wat rond te rijden in de omgeving. Richting Lismore. Zoals altijd weer prachtige uitzichten over het landschap, heuvelachtig met in de verte bergen. Onderweg eerst even de subway aangedaan en weereven verder een shopping center. Shopping center was wel veel gezegd. In no timegingen we weer verder. Bij Lismore was een serieus shopping center. 80 winkels onder 1 dak. Robert scoorde een Australia day setje. Verder geen leuke winkeltjes voor wat souveniertjes. Uggs vinden wordt ook nog een hele tour. Daarna weer terug naar de kayak tour winkel. Helaas waren er nog niet genoeg aanmeldingen dus dat gaat hoogst waarschijnlijk niet door. Hopelijk komen we op deweg naar Sydney nog een gelegenheid tegen.
Nu weer heerlijk op de camping in het zonnetje, niet te lang want je verbrandt hier razend snel ondanks de smeersels. De reisbestemming voor morgen heb ik al uitgezocht. Yamba gaat het worden omdat ik las dat daar ook een kayak tour is. Fingers crossed.