Weinig Yamba in Yamba - Reisverslag uit Ballina, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Weinig Yamba in Yamba - Reisverslag uit Ballina, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Weinig Yamba in Yamba

Blijf op de hoogte en volg Anneke

21 Januari 2016 | Australië, Ballina

Dit wordt een kort verslagje.
Vanmorgen om 10.00 uur vertrokken uit het leuke stadje Ballina. De route naar Yamba was leuk maar niet spectaculair. We missen de hoge bergen denk ik. In Yamba eerst even een shopping center aan gedaan om die Uggs te vinden. Nou weer niet dus. We even lekker gelunched bij de Subway. Het dorpje Yamba leek veel belovend. Gezellig straatje en veel mensen op de been. Een camping was snel gevonden. We hebben even lekker gewandeld naar het strand, de voetjes moesten er even in hè. Op de terug weg zagen we nog een best wel grote leguaan die snel de boom inkroop.
Bij de receptie hadden we geinformeerd naar de kayak tour maar daar werd niet opgenomen.
Tegen een uur of 5 nogmaals geprobeerd maar wederom zonder succes. Nah ja dan niet, misschien komen we het ergens anders nog tegen en anders maar niet. Het dorpje liep tegen die tijd leeg, de winkels gingen sluiten. Een leuk restaurantje die open was konden we niet vinden dus fish en chips gehaald, veels te veel weer dus dat word vanavond nog even smikkelen.
Het eind komt inzicht, we willen maandag in Sydney een camping opzoeken want dinsdag is het Australia day en is alles dicht. Dus nu ff plannen waar we zeker nog heen willen. In ieder geval even naar de Huntervalley, het lijkt me leuk om daar een wijntje te proeven. Cheers!