Countdown - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Anneke

27 November 2015 | Nederland, Uitgeest

A few days left!! Nog effies dan gaan we! Zooooooon zin an. De laatste dingen zijn geregeld, we kunnen dit jaar in Nederland alvast afsluiten. Laatste weekend, laatste dagen. Voor Senna ga ik de (houten) kerstboom vast opzetten komende week. Toch raar. Mijn backpack gaat nog steeds dicht, das goed nieuws.
Weerbericht Sydney on arrival: graadje of 26, daar word ik blij van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 10025

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 28 Januari 2016

Australië again!

29 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: