Het kriebelt niet, het jeukt!!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Het kriebelt niet, het jeukt!!! - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Het kriebelt niet, het jeukt!!!

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Oktober 2015 | Nederland, Uitgeest

Het eind/begin komt in zicht. Het aftellen is begonnen. Paspoorten geregeld en in huis en de nieuwe onderbroeken in de kast. Backpacks liggen klaar om gevuld te worden.
Nog even en we gaan op voor ons Paddi theorie examen. Robert heeft besloten om de buitenduiken hier in Vinkeveen te doen en zo zijn duikbrevet in the pocket te hebben al voordat we weg gaan. Noem mij een mietje, ik ga het in het tropisch warme water van Australie doen.
De voorbereidingen zijn vol op gaande.....

Ik haat de kou en de herfst en de winter . IK WIL GAAN!!!!

https://www.facebook.com/robert.sahusilawane.98/videos/942451679145295/

  • 24 November 2015 - 10:49

    Robert:

    Countdown........ Nog 9 dagen!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 10022

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 28 Januari 2016

Australië again!

29 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: