Toetje toe - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Toetje toe - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Toetje toe

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 Januari 2016 | Australië, Sydney

Toetje toe.

We vertrokken vroeg want ik had het idee dat het een lange zit zou gaan worden. Ik had nml een route uitgestippeld dwars door de Blue Mountains en nog een national park. En wat ik verwachtte kwam uit maar het was prach-tig! Bij Singleton kregen we het bordje Winsor 171 km. Dus 171 km door alleen maar bos en berg. Het was zo mooi, weer zo hoog,en weer zo mooie natuur. Veel water ook dat in riviertjes en beekjes snel naar beneden stroomde. Haarspeld bochten alles.Waarschijnlijk was het een ideale motor route want die kwamen we heel veel tegen. De rit door bergen en bos duurde ongeveer 3,5 uur. Maar dat was zonder 1 moment verveling.
Bij Winsor kwamen we al snel in de drukte. Penrith, de M4 steeds drukker.
We waren in Sydney. Nu nog het suburb plaatsje Rockdale. Ook dat ging nog soepeltjes. We hadden een adres dus even langs de kant gevraagd. De eerste mevrouw gaf te kennen dat ze doof was, de tweede was een tourist. De derde wist ons de weg te wijzen maar ondertussen had Robert ook (voor het eerst deze reis) zijn routeplanner aan de praat gekregen. Toen hadden we het snel gevonden en nog belangrijker er was plaats! Het meest opmerkelijke was dat net voor de camping we een afzichtelijk winkeltje zagen die Uggs verkopen!!! Hoe is het mogelijk??!!!
Na voor 3 dagen geboekt te hebben zijn we even gaan kijken bij het winkeltje. Ik denk dat we er wel gaan slagen en anders gaan we morgen met de trein naar Sydney.Toen verder gelopen om te pinnen en hebben in het centrum even wat gegeten (worksburger). Nu even een heerlijk sparkling roseetje open getrokken en zit ik heerlijk buiten en Robert kijkt Australian open. Het is de hele dag al bewolkt maar koud is het niet. Ik schat 25 graden.
I love Australia.
Km stand 221222
Gereden297 km

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anneke

Actief sinds 21 Aug. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 9996

Voorgaande reizen:

01 December 2015 - 28 Januari 2016

Australië again!

29 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

21 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: