Rustig aan - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Rustig aan - Reisverslag uit Inverloch, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Rustig aan

Blijf op de hoogte en volg Anneke

10 December 2015 | Australië, Inverloch

Het camping leven gaat ons steeds beter af, om kwart voor 9 starten we de moteren al, opweg richting Inverloch. Een plaatsje op ong. 100km van Melbourne. De planning is nml morgen Melbourne aan te doen en dan de dag erna aan The Great ocean road te gaan beginnen.

De wegen waren stukken beter als gister dus het gas kon erop. Na een uur of twee ff een pitstop bij een roadhouse en hup, verder. Je zag dat we zuidelijker reden, het landschap werd anders, dor,geel en de bergen verdwenen en een heuvel landschap kwam tevoorschijn. Binnen een paar uur een wereld van verschil.

Door de ogen van Robert: kijk wat een mooie Back Agnus koeien, dát zijn een paar lekkere biefstukken
Even later:
Door de ogen van Anneke: kijk wat een mooie schapen, dát zijn mooie Uggs

De route was korter dan gedacht en om een uur of 2 waren we al bij de camping, weer een Big4. (Binnen) zwembadje erbij, alles erop en er aan. We zitten prima. De wind is koud maar uit de wind zit je bij een graad of 22 heerlijk! De zon schijnt in ieder geval vol op!

We zijn nog even naar het strand gegaan, het was er koud door de wind maar het water was heerlijk warm dus even tot de knietjes erin geweest. Wehebben nog even gekeken of een visser nog iets wilde vangen maar helaas.
Dus vandaag een rustig dagje gehad met weinig km.
Morgen maar weer knallen

Gereden km: 232