Still stuck - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Still stuck - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Still stuck

Blijf op de hoogte en volg Anneke

29 December 2015 | Australië, Airlie Beach

Still stuck

Na een heerlijk nat nachtje ( het lekt nu bij het andere dal luikje, boven ons voeteneinde van het bed) wel al weer vroeg wakker. Robert is gelijk om een uur of 9 naar Ann (de manager hier) gelopen. Ze ging weer Apollo contacten en voor ons regelen dat we zolang een gewone huur auto zouden krijgen. Dan konden we op zijn minst even wat gaan doen in de omgeving. Het regent nog steeds helaas dus een goede wandeling zit er niet in. We kregen toestemming van Apollo, zij vergoeden de kosten. In no time hadden we de schikking over een Honda(tje). De sleutels hadden we achter gelaten bij de receptie en hadden goede hoop dat de monteur en/of vervangende camper er bij terug komst zou zijn.
Met de Honda zijn we naar Cedar creek falls gegaan. Een waterval dus. Op internet had ik gelezen dat ie waarschijnlijk droog zou staan en pas in het natte seizoen zou stromen. Nou de gedachte was dat het hier al 1,5 dag regent en we dus geluk zouden kunnen hebben. De rit duurde nog geen half uur en inderdaad het was prachtig. In het meertje zwommen (ondanks de regen) mensen. Helaas kwam er maar een heul klein beetje water naar beneden. Maar het uitzicht was mooi en konden ons er wel een voorstelling van maken. Door de hevige regen kon ik niet veel foto's maken. Snel weer de auto in.
Het volgende bezoek was aan Dingo beach, ong 35 km verder. Het regende nog steeds dus geen wandeling kunnen maken. Wel een voorstelling kunnen maken vann hoe mooi het daar zou zijn met zon. Prachtig smal strandje met watersport mogelijkheden, en een afgebakend stuk zee waar je kon zwemmen. Dus weer verder.
Next stop Hydeaway beach. Een straat huizen (prachtig hoor) en de kust. Thats it. Geen eet gelegenheid helaas want we hadden honger. Dus op naar Airlie beach om daar een ECHTE koffie te drinken. De Mac dan maar met een menuutje. Heer-lijk!
Tot slot even boodschapjes gedaan bij de cooles.
Bij terug komst op de camping was er helaas nog niemand geweest om de sleutels op te halen.....
Om 4 uur is Ann er weer dus die mag voor de zoveelste keer gaan bellen.
We keep you posted!