Feeling great - Reisverslag uit Townsville, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu Feeling great - Reisverslag uit Townsville, Australië van Anneke Homan - WaarBenJij.nu

Feeling great

Blijf op de hoogte en volg Anneke

24 December 2015 | Australië, Townsville

Feeling great!

Na de walibi's ffe hebben uitggezwaaid reden we richtting Ayr. Omdatt we geen internet en zelfs geen tv zenders hadden wisten we niet hoe het nou zat met de cycloon en de bijbehorende regen. Planning was dus afzakken, internet en tv zoeken. Indien het weer goed is/blijft gaan we terug richting Townsville of misschien wel Cairns om daar na de kerst te gaan duiken.
De highway zijn we een beetje zat dus zijn dorpjes door gereden en over een gravel road bij een moeras beland. Veelal droog maar toch.
Toen verder richting Ayr om daar vandaan naar het strand(je) van Avla te gaan. De zelfde strandwacht van 7 jaar geleden zat daar weer in haar uppie de boel (te weten 2 vissers en wij) in de gaten te houden. Water temperatuur 28 graden. Moderate stinger warning, wetsuit recommended. Dus alleen ff de voetjes in het water. De buiten temperatuur was al weer opgelopen tot 32 graden dus was het heerlijk om een beetje in de wind te zitten.
Op een gegeven moment kwamen er gewoon 3 pelikanen aan vliegen en zo'n 10 meter bij ons vandaan in het water zwemmen. Prachtig gezicht!
Om een uur of half twaalfzijn we verder gegaan. Na even bij de Cooles de laatste boodschapjes te hebben gedaan zijn we richting camping gegaan. Heerlijk vroeg. Net even gezwommen. Dit is weer een fantastische dag!